vrijdag 24 augustus 2007

fake trailer (2)


De uitslag van de Fake-trailer wedstrijd is bekend. Het is de Kill Bill-adapt: Nailed by Nikita van Maurice Tromp en Rob van der Velden geworden. De inzendingen zijn te vinden op planetterror. Nu had ik meer op de fake-trailers gehoopt zoals ik in mijn blog van 24 juli schreef. Hier even voor een mooie verzameling: recuttrailers.
De uitvoering van Nailed bij Nikita is professioneel en zeker met plezier gedaan, maar het idee voor deze film spreekt me minder aan. Eén Kill Bill is voorlopig wel voldoende.
Dat de wraakgodin door de playmate Olga Urashova wordt gespeeld is zeker voor Tarantino een aanbeveling geweest en ik moet zeggen dat ik dat ook wel een aardige vondst vind. En zag ik Patty Brard niet ergens verschijnen?

De site Howitshouldhaveended bevat mooie animatie-filmpjes over bekende films en het andere slot. De tekeningen zijn geslaagd, de verhalen niet altijd, maar het idee charmant.
YouAreTv wil met hun website kwaliteit op het net zetten en tegelijkertijd iedereen toegang geven. Ik ben benieuwd of dit te bewerkstelligen valt.

Geen opmerkingen:

 
Bookmark and Share