zondag 19 oktober 2008

Nederlandse adverteerders aan de schandpaal



Het weer wordt mogelijk gemaakt door ...
(Als dat zo is mogen ze wel beter hun best doen)

Dit soort irritante boodschappen mogen nu aan de digitale schandpaal genageld worden.
In The Wall of Shame worden slechte advertenties op een popiestijl scherp bekritiseerd.

De Wall of Shame is het volksgericht voor adverterend Nederland, het officieuze Tribunaal waarmee we het niveau waarmee wij als consumenten worden aangesproken en als kinderen worden behandeld, omhoog proberen te krijgen. (TWoS)
Omdat de makers zelf ook in het vak zitten gaan ze wel hoor en wederhoor toepassen.
Er is inmiddels al veel over digitale schandpalen geschreven maar zolang dit geen echt volksgericht is vind ik het een leuk initiatief.

2 opmerkingen:

Marina Noordegraaf .... zei

ik vind het ook een leuk initiatief! moet wel zeggen dat ze het soms wel echt zóeken, hoor, die "schande" :-)

Liek Schoeren zei

Daar ben ik het mee eens Marina. ik dacht dat het aan mij lag dat ik niet alle fouten zag...

 
Bookmark and Share