woensdag 30 januari 2008

understanding art for geeks (not) dead (yet)

Afgelopen zaterdag berichtte ik over Understanding Art for Geeks, de Flickr-serie over kunstwerken met een Nerdy twist.
De link naar de Flickrset werkt niet meer maar ik heb wel zo veel mogelijk links gevonden waar de kunstwerken wel te vinden zijn.

Zet iets op internet en het verdwijnt nooit meer.
In dit geval een geluk.

De links en uitleg staan in het oorspronkelijke bericht,
en hieronder een kopie daarvan


Nagekomen bericht (30 januari)
:

Sinds 28 januari werkt de Flickr-link niet meer. In de post van die datum getiteld Non mi diverto Piu legt Paul the Wine Guy uit dat het succes uit de hand is gelopen en hij zich eventueel voor het gerecht zou moeten verantwoorden omdat hij Italiaanse kunst ongeoorloofd gebruikt of misbruikt.
Nu is mijn kennis van het Italiaans niet existent en heb dus mijn toevlucht tot google-translate moeten nemen. Maar als iemand meer kan uitleggen over het gebeuren lees ik dat heel graag.
Inmiddels een betere vertaling gevonden: hier



Links waar de kunstwerken alsnog te vinden zijn:
Avanzata geekdad neatorama grenka magmagazine phfactor litio pisitenmadrid pantip clam-my gems Sty trainstorming fraktal.log tombrandt dataWhat? blog.singr blogsurdum


Geen opmerkingen:

 
Bookmark and Share