Posts tonen met het label iphone. Alle posts tonen
Posts tonen met het label iphone. Alle posts tonen

vrijdag 24 oktober 2008

Koud, en mijn iPod dan?


Nu de winter voor de deur staat komt het probleem hoe de iPod te bedienen in de sneeuwstorm steeds dichterbij. Gelukkig zijn hiervoor de Dots-handschoenen gemaakt. Op de handschoenen zijn puntjes gemaakt die zo zacht zijn dat ze de touchscreens niet bekrassen maar wel zo gemaakt dat contact wordt gemaakt.

via lifehacker
 
Bookmark and Share