Posts tonen met het label gadget. Alle posts tonen
Posts tonen met het label gadget. Alle posts tonen

vrijdag 24 oktober 2008

Koud, en mijn iPod dan?


Nu de winter voor de deur staat komt het probleem hoe de iPod te bedienen in de sneeuwstorm steeds dichterbij. Gelukkig zijn hiervoor de Dots-handschoenen gemaakt. Op de handschoenen zijn puntjes gemaakt die zo zacht zijn dat ze de touchscreens niet bekrassen maar wel zo gemaakt dat contact wordt gemaakt.

via lifehacker

maandag 1 september 2008

Unboxing: uitpakken op YouTube

Ken je dat gevoel van opwinding in je lijf als je een nieuwe telefoon of dvd-recorder uitpakt. De spanning of het in het echt net zo mooi is als je het had bedacht.
Karton voorzichtig knippen, plakband scheuren en dan heel voorzichtig alle laagjes van piepschuim, bubbelpapier, vloeipapier er af pellen totdat het nieuwe apparaat je toelacht.

Als je op YouTube naar 'unboxing' zoekt blijken bijna 30.000 filmpjes over het uitpakken te gaan! De filmpjes tonen voornamelijk het uitpakken van computers, telefoons en gameconsoles.
Maar ik snap deze filmpjes niet. Zelf uitpakken is leuk maar dit door iemand anders te zien doen?
Dus waar komt die belangstelling vandaan?

Toch is de onderstaande unboxing het bekijken waard. De eerste dertig seconden lijkt het filmpje op al de andere uitpakfeestjes maar daarna gebeurd het.


 
Bookmark and Share